Namiřte fotoaparát přímo na QR kód, pokud máte problém s naskenováním QR kódu, zkuste dát fotoaparát blíže k němu.
Top trasa

Výchozí místo:
Parkoviště “Pod Klepáčem”.

Popis trasy:
Z výchozího místa prudce stoupejte po červené na širokou cestu a po ní doleva k česko-polské hranici, odkud pokračujte po zelené (polské značení) až na vrchol Klepáče s rozhlednou. Dále pokračujte po zelené po hřebenu na vrchol Hleďsebe/ Puchacz. Na rozcestí “Sedlo Puchača CZ/PL” odbočte vpravo a sestupte do sedla Puchacz, odkud pokračujte po široké pohodlné vrstevnicové cestě s mnoha výhledy na protější hřeben a areál horského resortu Dolní Morava zpět na parkoviště.

Obtížnost

0 m

Klepáč - rozhledna Klepý

Rozhledna
Jedno z geograficky nejzajímavějších míst našeho státu se nachází v masivu Králického Sněžníku, na česko-polské hranici. Jedná se o vrchol Klepý, který je rozvodím do trojice evropských moří. A právě na tomto vrcholu se tyčí rozhledna nazývaná také Klepáč.

0 m

Klepáč

Hora / vrchol
Vrchol Klepáč, který se nachází nedaleko rozhledny.

Objednat

Počet položek: 0
Celková cena: 0 Kč

Spropitné

0 Kč
10%
15%
20%
Kliknutím na tlačítko ochranou osobních údajů a s našimi obchodními podmínkami.