Top trasa

1 h 18 min
2 h 36 min tam a zpět
m n. m.

Z výchozího místa na kruhovém objezdu před Wellness hotelem Vista s označením “Dolní Morava – hotel Vista” se vydejte po sjezdovce Kamila na rozcestí “Kolotoč - sjezdovka”. Na tomto místě odbočte mírně vpravo po modré směrem k rozcestí “Pod selskými vrchy”. V místě křížení s trailovou trasou odbočte vlevo a pokračujte po trailové trase, dale projděte zatáčkou sjezdovky Malý Slon až ke sjezdovce Velký Slon, odtud pokračujte nahoru na nejvyšší místo, kde se nachází rozcestí “Vyhlídka - lanovka”. Dále pokračujte po modré vrstevnicovou cestou kolem Stamichmanovy štoly, kde si můžete na chvíli odpočinout a projít si štolu formou zážitkové hry. Dále pokračujte na rozcestí “Pod chlumem” a odtud prudce doleva do kopce na rozcestí “Slaměnka – ch. lanovka”. Odtud sejděte k chatě Slaměnka a Stezce v oblacích, kde se můžete těšit na procházku v oblacích, 100 metrový tobogán a síťovou kapku ve výšce 55 metrů nad zemí. Zpět se vydejte stejnou cestou.